Rola polityki makroekonomicznej w stabilizacji gospodarczej.
Może kiedyś transport będzie w Polsce najprężniej rozwijającą się obrębem gospodarki. Kto wie może drogi będą lepsze niż w Niemczech, nasze rzeczki staną się niczym weneckie kanały uczęszczane każdego dnia, a według przyjazdów pociągów będziemy rozmieścili zegarki? Do tego wszystkiego autobusy dalekobieżne będą porządnie wyekwipowane do dalekich podróży, klimatyzacja (funkcjonująca) będzie rudymentem w upalne dni a ANCHOR będzie prostsza. Może dawniej zmieni się u nas na poprawniejsze, ktoś to wszystko dopadnie, dziury na drogach będą rzadkością, a samoloty będą w wspaniałym stanie. Kto wie, być może jednak z pewnością jeszcze nie dziś. Tak sobie myślę, że potrzebowalibyśmy jakiś dwudziestu lat na odmianę tego, co jest. Niemniej jednak to niezmiernie optymistyczny plan, który wymagałby ciągłej pracy, każdego dnia. Potrzebowałabym by to Polskę stawiano, jako przykład współczesnych rozstrzygnięć komunikacyjnych, albowiem z tego, co się orientuje jest wiele osób, które mają pierwszorzędne pomysły, tylko mało, kto chce pomóc w ich realizacji. Tak, więc liczę również na to, że znajdą się ludzie, którym dobro naszego transportu w końcu będzie leżało nie tylko na głowie, jakkolwiek oraz na sercu.
1. Tutaj
2. Recenzje
3. Sprawdź teraz
4. Metody
5. Pobierz teraz